Het is officieel. De service van REDDY staat bekend als voortreffelijk. De voorgaande jaren mocht onze Duitse moederorganisatie al verschillende prijzen in ontvangst nemen die dat bewijzen. Waar we echter nog het meest gelukkig mee zijn, is de erkenning die we van onze klanten krijgen. Want één doel hebben we altijd nagestreefd: tevreden klanten die ons aanbevelen.
Dat is pas tevredenheid: meer dan 80 procent van alle klanten van REDDY komt op advies van vrienden of kennissen. “Wij zijn super tevreden met onze nieuwe keuken” – dit soort uitspraken horen wij bij REDDY bijna elke dag. Elke dag werken we hard om onze klanten door hoge kwaliteit, eersteklas service en de beste prijs tevreden te stellen. En dat lukt!
MEER DAN 80% VAN ALLE REDDY-KLANTEN KOMT OP BASIS VAN EEN PERSOONLIJKE AANBEVELING. Kom ook bij REDDY Keukens langs en overtuig jezelf van onze service, kwaliteit en prijs.
Voor een uitstekende dienstverlening en grote klantentevredenheid werd REDDY in oktober 2019 opnieuw uitgeroepen tot Servicekampioen in Duitsland. Na onze bronzen medaille in 2012 mocht REDDY in 2013 op een zilveren medaille in ontvangst nemen. De laatste zes jaar behaalde we zelfs een gouden medaille.
En ook vorig jaar is onze dienstverlening opnieuw goed voor goud. Iets waar al onze showrooms bijzonder blij mee zijn. Dat betekent immers dat er nog meer tevreden klanten een positieve beoordeling gaven. De 'servicekampioen'-ranking wordt elk jaar opgemaakt en omvat intussen meer dan 3.000 ondernemingen die door klanten geëvalueerd worden.
"And the Award goes to…" – REDDY sleepte de igenda.AWARD GOLD 2019 in de wacht en werd daarmee opnieuw bekroond voor de uitstekende verstandhouding tussen franchisegever en franchisenemers. Voor de toekenning van deze prijs werd eind 2018 gepeild naar de tevredenheid van de franchisenemers van REDDY. Daarbij deden we het vooral heel goed op het vlak van de "verstandhouding met de medewerkers", het "dagelijks werk", de "relatie met andere partners" en de "relatie met de franchisegever". Het resultaat van 2015 wist REDDY Keukens daarmee ver te overtreffen. De aanbevelingsscore van de REDDY-franchisepartners bleek zelfs 100% te bedragen.
Het Internationale Centrum für Franchising & Cooperation (F&C) is een wetenschappelijke en onafhankelijke onderzoeksinstelling die sinds 1999 in Duitsland voor transparante prestaties en kwaliteitsborging in coöperatieve ondernemingsnetwerken ijvert. Sinds 2007 reikt het de F&C Award uit en bekroont daarmee franchisesystemen die uitstekende scores weten te behalen bij de F&C Partneranalyse.
Het franchisesysteem van REDDY Keukens behaalde in 2018 voor de vierde keer op rij het 'DFZ-certificaat' van het Deutscher Franchise-Verband e. V. (DFV).
De systeemcontrole van het DFV gaat in de franchisesector de beantwoording aan de kwaliteitsnorm na. Hiervoor worden elke drie jaar de franchiseovereenkomst en het franchisehandboek alsook de domeinen systeemconcept, producten/prestaties, strategie en management geëvalueerd. Aanvullend hierop wordt in een rondvraag bij alle partners naar de tevredenheid van de franchisenemers gepolst.
Het Deutscher Franchise-Verband e.V. is de belangrijkste federatie van de Duitse franchisesector. Het vertegenwoordigt zowel franchisegevers als franchisenemers en op dit moment telt het ca. 360 leden.